Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Alexandra Ekdal - 21 november 2010 16:18

Vilken vecka. Jobbat 11-20 hela veckan. Förutom i tisdags då jobbade jag 12-22 :/ seg som satan. Men tiden gick fort. Satt i kassan mellan 14.30-20.40 ungefär. Fick sista kunden med, lagom jobbigt när han skulle ha 3 olika kvitton. jaja efter det så tog jag mig en välförtjänt 5 minuter. Sen tillbaka till lek och packa upp lite ;) Slutade vid 22 tiden. Sen gick jag och Ellen ner till bilen så skulle jag låsa upp passagerardörren, den gick inte att öppna, så försökte jag öppna förardörren, det gick inte heller. VI kom helt enkelt inte på något sätt att komma in i bilen, tills vi kom på att "aha, bagageluckan" den gick och öppna efter många om och men. Och Ellen  klättrade in det såg för jävla roligt ut btw. Så hon öppnade min dörr inifrån och det gick. Och sen va vi på väg hem.

Som sagt en låååång vecka. Och igår började jag tvätta och göra i ordning sen åkte vi till Bobbys föräldrar och åt lite mat och kollade på tv. Våran antenn har typ gått sönder eller nått >< HEMSKT.. Hoppas fan det är fixat till på tisdag. För då är det desperate housewives :D Missar denna veckans avsnitt. Hoppas det va bra. 


Men som sagt, vi har inga kanaler, det är då det är bra att ha alla mina serieboxar ;) Så just nu sitter jag och kollar på OC =)

Snart blir det la lite matlagning, snitzel med klyftpotatis och pepparsås =)

Ovido - Quiz & Flashcards