Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Alexandra Ekdal - 14 november 2010 15:37

Full fart hela dan idag hitills ;) Dagen började med att jag gick upp vid 9, då min kär mor smsade och sa att vi skulle göra oss redo inför Wilmas ankomst ;)

Så vid halv 10 hämtade jag Wilma i Ullared. Och då gick vi in på gekås en sväng och kollade lite. Handlade lite grejer. Sen åkte vi till Ica och handlade lite mat. Sen åkte vi hem . så spelade jag och wilma hennes nya memory. Och sen stekte jag pannkakor. Och till det serverades chokladglass :D Super gott. Sen va det tyvärr hem gång för lilla plutten :/ Alltid lika mysigt att ha henne här. Självklart lillebror med, men han hade innebandy cup=)
Och nu sitter jag i soffan och kollar på Aladdin med min käraste <3

Ska snart hänga tvätt och diska ^^, Så det har varit fullrulle hela dan =)

Ovido - Quiz & Flashcards