Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Morsdag. Mamma. Mormor. <3

Av Alexandra Ekdal - 30 maj 2010 23:11

Jahajahajaha. Idag är det morsdag. Min dag började med att jag först och främst inte hade sovit ordentligt i natt. Sen när jag skulle gå upp hade jag en mysig pojke som typ inte tyckte att jag skulle gå upp. Gick upp gjorde frukost och packa i ordning allting. Sen åkte jag till jobbet med världens magsmärtor, kom på va det berodde på med! Jag hade inte ätit någonting sen klockan 17,00 igår. Så när jag hade fått i mig lite frukost blev det mkt bättre. Sen jobbade jag hela dagen. Typ as lite att göra. Sen åkte jag hem. och då åkte vi ner och käkade på China Sea :P Entrecote med persiljesmör och pommes ;) Smakade på mammas kina man men jag kan fan inte säga att det är gott. Hmm. Ne. Sen så har jag verkligen inte gjort NÅGONTING . Suttit hemma bara..


Pratade med min älskade Frida idag :) Vi MÅSTE träffas snart gumman! Evigheter sen vi umgicks UTANFÖR folkracen. Eller rättare sagt, typ februari :( Alldeles förlänge sen.


Fixat med Attans hemsida ikväll med. Även kommit på hur min blivande tatuering ska vara ;) men det får ni en bild på när den är färdig.

här kommer iaf någonting som jag skrev för väldigt länge sen.


December 6th 2006. It's the day the lie became truth. I refuse to belive it. Even now 3 yeras and 6 months later.  I don't belive it. I love you more then anyone can show. I don't belive that you are not coming back. Because to me, you will live for ever. If i could hace one dream that would become true. I would wish you back to a healthy life that you can spend with your family and grandchildren. And when we are old and our bodies can't take it anymore. We will passaway, everybody. All at the same time. No one left alone, in the darkness. I belive that you are out there in the wide wild world and waiting for me to com find you. Thats a dream I want to be true.


All this sadness because of a poem:

I gave you a red rose and told you 'I love you'

I gave you a yellow rose and told you 'It's over'

I put a white rose on your grave and said 'I'm sorry'

It's not okej!


Anita, mormor, Johansson! Jag älskar dig och saknar dig. Jag kommer aldrig att glömma dig. Jag hoppas du väntar på mig vart du än är. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Du har en speciell plats som ingen kan ta ifrån dig! Vi ses snart! Jag älskar dig!

// Ditt första barnbarn Alexandra


Ne nu ska jag krypa ner i sängen kolla färdig på Mamma Mia och sen sova! Ska ju tydligen tvätta i morgon. SUCK!

Puss och kram syns på stan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards