Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Alexandra Ekdal - 24 maj 2010 21:39

Idag har jag varit ledig! Gick upp vid tjugo i tio. Käka frukost och duscha. Sen gjorde jag ingenting tills Carro kom och hälsade på vid halv två :) Sen när hon åkte så käkade jag lite mat och sen så hämtade jag WilmaFis :) Sedan stod det Kevin på listan, så vi började gå mot skolan och sen när vi är nästan framme så började det ÖSREGNA! Skoj. Eller inte. Så tänkte jag att gött,då väntar vi inne i skolan tills det slutar. Men icke! Det ville inte sluta! Så vi fick så vakert halv springa hem. Det roligaste av allt va att min äldsta lillasyster kom springade i tunn tröja, lackleggins och pumps ;) Det va en för jävla rolig syn xd Ni skulle sätt xD Efter det så åkte jag och lämna mina däck hos pappa så han fick bytat dom på Lilla Blå. Och när den va klar åkte jag hem och gjorde mat till dom små (värmde pannkakor ;) Haha xD  Och sen har jag bara suttit i soffan hela dan och inte gjort ett skit.
Och snart tänker jag sova.

Så sov gott. Pusselipuss<3

Ovido - Quiz & Flashcards