Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Alexandra Ekdal - 9 maj 2010 23:40

Denna helgen har varit helt okej tycker jag :) har gjort allt jag tycker om och träffat dom jag tycker om mest även älskar   


 I fredags så va jag barnvakt åt mina små änglar :) Vi åt på mcdonalds och dom fick glass och grejer :) sen åkte vi och hälsade på mamma på rusta. Där det blev massa godis.


Lördagen va inte riktigt lika bra. Dagen började med att jag rev mig själv med kajalen i ögat, p.g.a en vass jävla kant, sen fick jag mascaraborsten i ögat. Inte skönt det heller. Sen när jag ska gå ut så höll jag på att snubbla ut genom dörren och väcka hela huset. Jaja. Sen när jag väl kommer till jobbet så står det på dags schemat att jag skulle jobba 8-17 och jag va på jobbet 7 men sen kom jag på att det stämde att jag skulle jobba 7-16. Och min älskade Nea jobbade med :D Så vi planerade våran lilla roadtripp till Tyskland och våran resa till Tunisien :D Kom fram till att vi ska dyka kanske åka vatten skidor och eventuellt åka på en två dagars resa till sahara öknen och atlasbergen tror jag det va ;)

  

Iaf sen när jag väl kom hem efter jobbet ca 16,45 då är Fia och Junior där med lilla Izzy :) och så skulle vi käka sen satt jag och tjötade med Fia en stund. Sen senare på kväll så tycket Bobby att vi skulle åka till Stefan och dricka grogg, eller rättare sagt, så HAN kunde dricka grogg. Köra kunde han inte göra för han hade redan druckit fishermans friend shot och cider. Så jag som är en sån fruktansvärt snäll flickvän ställde upp och körde. Trots att jag tvekade lite för jag va så jävla trött. Men som sagt, snäll som jag är så ställde jag upp :) Så kollade vi på film där och så, Så vi åkte la hem vid 1 på natten ungefär. Då va jag rätt trött. Hade nog kunnat somna bakom ratten. Men det gjorde jag inte ^^,


Idag hade jag räknat med att sova. Men då kommer Bobby upp och frågar om inte jag skulle med Gerd på loppis. Så tänkte jag det att nej jag vill inte men jag gick upp ändå och följde med. Till på köpet så fick jag inte sova på morgonen heller för min lilla gullegris kunde inte sova så han skulle ju givetvis mysa och kramas. Visst mysigt. Men INTE när man sover. Plus att katten låg där uppe och tog massa plats >.<  Men iaf. På loppisen hittade vi en sandlåda som såg ut som en bil för 100 kronor, en STOR påse med duplo för 40 värt kanske 200-250 kronor, 5 "julglas" Gerd hade 5 sen innan och när jag hittade dom så ville hon ha dom med så nu har hon 10 :) Sen när vi hade varit i Holsjunga så åkte vi till Mjöbäck där det oxå va loppis och där hittade vi massa söta kläder ^^, Bebiskläder så klart ;) Sen åkte vi hem. Efter det fick det räcka.

Sen vid 12 åkte jag hem. För älsklingen va på backabanan och greja :) Så åkte till garaget och målade klart bilarna :D Ska bara skrivas och göra lite små grejer innan det är tävlingsdags :)

När de va färdigt gick vi upp och kollade på formel 1. Janet somnade ganska snabbt. Sen slumrade jag till med. Gött som fan. Så ska man sova så ska man kolla på formel 1 så länge det inte händer nått ;) För det ljudet är verkligen sövande xD Men nu så börjar jag bli trött igen. så jag tror jag ska krypa ner i sängen och sova. Ska ju jobba i morgon. Sista hel veckan :/


Så God natt . Sov gott. Puss på er<3

Ovido - Quiz & Flashcards