Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

Folkrace i Fjärås

Av Alexandra Ekdal - 15 maj 2010 21:02

Jaha idag va det folkrace i fjärås :) Kan inte påstå att det gick så dåligt för mig, dock gick det inte lika bra för andra Attans Racing.

I första heatet missade jag starten totalt, så blev femma, fegade ärligt talat lite alla sa att banan va snorhal, och det inte gick och köra, men jag vill inte riktigt hålla med om det. Så farligt som alla säger att det är så farligt va det inte ;)

I andra heatet så va jag la 2-3 iväg i starten 2a va jag nog. så jagade en folkvagn ;) men kom INTE riktigt ikapp, så blev en andra placering ;)

I tredje så va jag la 2-3 iväg låg la trea sen kom en jävla VOLVOÅKARE (>.<) och körde i kapp och jag tänker att jag släpper fan inte. men sen så börja den jävlen putta mig i röven och det är inte det lättaste att ha en jävla volvo i röven som bara skjuter en och sen håller på att vända mig! Men aja, volvoförare är ju inte funtade på det rätta sättet. Jaja, blev iaf 4 i det heatet. Så totalt 10 poäng under dagen! Nöjd med tanke på att det va första tävlingen på ett halv år.


Och en sak till, ni volvoåker ska ALDRIG säga att vi saabåkare kör osjysst för ni är ta mig fan inte bättre. Så gnäll ALDRIG när en saabförare kommer och kör igenom er, för ni gör fan lika dant. Och går det då inte bra och ni gör bort er själva så skyller ni på att bilen inte går riktigt. Och det gäller alla bakhjulsdrivna förare, jag har aldrig hört någon bakhjulsdriven förare säger att han/hon inte kunde kontrollera bilen, utan nej det är fel på bilen! Lägg ner, alla vet att det är ni som inte klara av det!


Så nu har jag fått avreagera mig lite ;) Sen när jag kom hem från Fjärås så åt jag lite mat, sen gick jag och duscha och sen åkte jag ner till hemmakväll och köpte 1.7 kilo godis ;) hahaha , det ni. När jag kom hem satt jag ute med mamma och Kattis och tjötade. Och nu sitter jag här och skriver och äter godis! Men det blir sängen VÄLDIGT snart. Är VÄLDIGT trött och jag ska jobba i morgon >.< Usch >.<

 
 
Enander

Enander

15 maj 2010 22:20

Sv: ne tyvärr, regna ju så förbannat så ville inte ha uppe kameran för mkt, sen missa jag massa heat för att dem körde sönder o grejer så tyvärr... :/

http://juliaenander.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards