Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

:)

Av Alexandra Ekdal - 30 mars 2010 22:57

God dagens! Dagen började med att jag gick upp, kollade lite på datan, åt frukost, packade lunchväskan ( eller rättare sagt påsen)   Sen åkte jag till jobbet och tog hand om alla tanter och deras bakplåtspapper och muffins formar. Slutade vid tjugo över åtta ca :) Hade ingen kund mellan 19,40-20,04 tror jag närmare bestämt, och gud  va tråkigt det va >.< hatar att sitta i kassan och inte ha någonting att göra. Så jag städade lite och flätade håret och grejade lite :)


Sen iaf så åkte jag hem och då fick jag världens vår känslor :D Blev glad hela jag ^^, Satt och lyssnade på Folkrace med Hjalle och Heavy, Lilla Hjärtat med Sommarpojkarna, Sommaren är här igen med Secondtunes och Cascada :D Fan va sommrigt, plus att jag inte behövde ha en jacka på mig :D Det gillar jag :D:D:D Funderar dock på att skaffa en väst, jättevarmt är det ju inte än :P


Jo förresten igår, fick jag kritik av en på jobbet, inte för att det va dålig kritik, jag va tydligen för snygg så jag va tvungen att dra upp mitt linne till typ hakan för att "Kvinnor blir avundsjuka" hahahahahahaha xD Jag bara okej! Det låter ju bra! Det är inte varje dag man hör att man är för snygg   


I morgon är det jobb som gäller, 11-20 samma på torsdag :D

Sen är jag ledig nästan hela påskhelgen :D Från Fredag till söndag :D Göttans ^^,

Ska bara mysa med min älskling, utan på fredagen för då är det Folkrace :D:D:D GILLA!!!!!!


Annberg har 4 manna-lags tävling :D Team Attans Racing ställer givetvis upp ;) Dom sviker aldrig :D Ska bli så sjukt kul :D


Det kliar i fingrarna bara av att skriva om det :D Fy fan va jag vill köra :D jaja, det får bli längre fram :D


Men nu tror jag det är dags att sova! Hoppas på fint väder i morgon med :D mkt lättare att gå upp då och ta sig till jobbet än när det är regningt och tråkigt.


GLÖM NU INTE ATT GÅ IN PÅ http://www.attansracing.se OCH SKRIV VA NI TYCKER OM HEMSIDAN!!!


Puss och god natt på er   

 
 
Enander

Enander

15 april 2010 09:17

Va? men du gick la med gips o grejer väl ? Fan va skumt, men funderar ibland på hur välläkt mitt båtben är med för har skit ont stundtals och det va ändå typ 2.5 år sen jag bröt mitt :O

http://www.enander-.bloggplatsen.se

 
Enander

Enander

15 april 2010 09:31

Asså? :O Man blir så jävla sur när dom inte har koll liksom, som med mitt så sa dom att den ANTAGLIGEN var helt av o hon som skulle gipsa satt o följde instruktioner från ett papper när hon gjorde det o samtidigt så säger dom att det är JÄTTE viktigt att det blir rätt för att det är det värsta du kan bryta i handen... känns ju sådär tryggt!

http://www.enander-.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards