Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Alexandra Ekdal - 2 mars 2010 13:26

Idag så började dagen med att Wilma som vanligt kom upp och väckte mig och sa att jag måste gå ner och äta.. Efter många om och men så gick jag upp och gjorde mig i ordning. Sen lämnade mamma Wilma på dagis och så kom hon och hämtade mig. Så gick vi till Blomsterlandet där vi tillbringade nästan en timme xD Mamma hittade som vanligt 10 000 blommor hon vill ha..


En porslinsblomma :P vilka är väldigt fina om man får dom till att blomma ;)



                                                  
                              

 Detta är en "Sensitivia" Eller rättare sagt "Rör mig ej" blomma xD Jag och syrran tycket tydligen dom va roliga när vi va små xD Men det är INGET jag kommer ihåg, för jag är ju mammas lilla ängel     

En köttätande blomma som höll på att äta upp mamma xD hahahahahaha.. Hon drog med lilnaglen i den längst in och då stängde den sig xD Vi betedde oss som värsta barnungarna xD hahaha :D Men kul vare :D Och det är det som räknas ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards