Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Alexandra Ekdal - 5 mars 2010 16:47

Dagen har varit hyffsad hittills. Har köpt lösnaglar som jag har på mig nu ;) Dessa fast kort modell =) Behövde skämma bort mig lite. Ingen annan gör ju det ;) känns fortfarande obehagligt ;) Har ätit på mcdonalds för Wilma ville ha det =) Så har vi bara myst :)


  

Av Alexandra Ekdal - 5 mars 2010 11:17

Nu är det helg, igen. En helg utan dig, igen. Och två till kan det bli. Inte så roligt.

Men helgen bjuder på annat mys :) Med min egna Frida   Biomys och hela kalaset =) men det blir i morgon tror jag faktiskt :) Känns som det blir bäst så..


Du, kan säga som det är till mig. Orkar du inte, eller inte känner för att träffas i helgen säg det till mig istället för att hitta på ursäkter som "måste vara i garaget hela lördag och söndag" Ja, det har du varit i nästan 3 år. Tror du jag bryr mig om du är där? Nej det gör jag inte. För vi har samma hobby, jag vet att den tar tid. Jag accepterar det. Men hitta inte på ursäkter.

Ovido - Quiz & Flashcards