Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Alexandra Ekdal - 10 september 2014 21:11

Nu e jag hemkommen efter en kväll hos Emma och hennes bebis Gustav. En mycket mysig kväll har det varit :)

Jo till det roliga. När vi skulle till Emma och inte visste exakt vilket hus det är så stannar vi till (vid rätt hus) och ringer och kollar. Då går det tre barn i 12 års åldern runt bilen som btw är på och typ kaxar sig. Så när vi hade pratat med Emma så parkerar vi och jag tar ut min Micheal Kors väska var på en unge typ tappar hakan och frågar:
- Är det där en Michael Kors väska?
- Japp, det är det. Svarar jag.
- Är den äkta? Vad kostade den?
- Ja den är äkta och kostade 12000 kr.
Ungen som inte kunde varit mer än 12 bast bokstavligt talat tappade hakan och "viskade" till sina kompisar : - Hörde ni den kostar 12000 omg!

Och jag TOTAL KNÄCKER MIG! asså jag trodde jag skulle dö där ett tag. Hon trodde asså på riktigt att jag hade en MK väska samtidigt som jag kör runt i en rishög! Hmm ja, dagens ungdomar, what to do?! ;)

Vi fick oss ett gott skratt iallafall ;)

Ovido - Quiz & Flashcards