Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Alexandra Ekdal - 2 september 2014 21:01

Asså jag e typ kär?! Låter sjukt fel med tanke på rubriken ;) men nu är de inte riktigt som det låter. Vi har precis kollat igenom alla 12 Johan Falk filmer på ca 3 veckor tror jag det är :) och jag måste säga, wow!! Bara älskar dom filmerna mer än vad jag seriöst trodde va möjligt, har aldrig sett någon innan. Men jag tycker ju då att dessa filmerna slår både Beck och Wallander med hästlängder. Visst dom e med bra men fan, dessa e ju bara sååååå mycket bättre!!
Ja det blir väl dagens filmtips typ :)
Så se dom. Men ni måste se dom från början annars fattar man typ ingenting så det va tur att Bobbys syster hann stoppa oss när vi fick för oss att kolla på sista först ;)

Nä nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen. Börjar nog bli förkyld :( hoppas de går över fort!

Imorgon är det jobb och sen garaget för å göra klart bilen till Fjärås i helgen.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards