Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 28 januari 2014 21:43

Hej på er :) hoppas ni har haft en bra dag. Min har varit helt okej, dagen har gått så fort :) känns så skönt när dagarna flyger förbi :)
Nu e jag hemma hos mamma och har nattat barnen, rastat vovven och nu har jag landat i soffan framför Sveriges mästerkockar, avsnittet från förra veckan och en kopp varmchoklad :) så en bra kväll helt enkelt.

Imorgon e det upp tidigt som gäller, handla med mamma till deras kalas på lördag. Så har jag lite annat å göra med :) sen äta med dom små sen åka hem :)

Nu ska jag fortsätta kolla :) puss på er :)

Av Alexandra Ekdal - 28 januari 2014 10:06

Hej på er :) hur mår ni idag? Jag nyser om vartannat så jag vet intevad det är.. Hoppas inte på en förkylning nu. Har så mycket planerat nu ett tag fram över. Så sjuk har jag inte tid att vara. Idag blir det jobb 11-20 sen ner till Varberg :) ska hjälpa mamma å handla i morgon bland annat. Sen ska jag å vilddjuren äta innan jag åker hem igen. Och imorgon blir det aquapower ;) nu måste jag packa, borsta tänderna och byta om!

Ha en trevlig dag :) hörs säkert sen :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards