Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Alexandra Ekdal - 30 december 2012 22:36

God kväll på er alla där ute =)

Dagen kunde varit 1000 ggr bättre men då hade plånboken gråtit 1000 ggr mer ;) Varit i Borås några timmar på mellandagsrean men hittade INGENTING seriöst, det tråkigaste man kunde tänka sig. Så blev super besviken :( Inte så mycket man kan göra åt. Det blir till att beställa en resa, köpa ett objektiv och bara se fram emot resan ^^, För resa ska det bli ! Gaah vill åka nu. Massa jobbarkompisar är/åker till Thailand nu i dagarna.
Vill ha nått att se fram emot. Just nu har jag inte det. Men ändå kommer det hända mer nästa år än vad som har hänt iår.


 Asia spa med fina vänner.

 En resa till ett varmt ställe med älsklingen
 Sen blir det kanske Gotland v 29
 Troligtvis en resa till Eskilstuna/Stockholm så man kan se Stockholm när det inte är -10 grader och svinkallt.

 Liseberg - Ett måste !
 Kanske Tomelilla, men för min del blir det bara helgen isåfall. Har ju trots allt bara 3 veckor semester v31.

 Speedway på Friends Arena i Solna, på min födelsedag, med hotell/vandrarhem 21-22/9

 Massa folkrace, dock inte köra så mycket :( Blir typ 6 tävlingar max! Går inte så mycket mer här nere.

 Försöka få in en London resa !!!!!! Det är nästan ett måste !!!!


Ja så mycket mer vet jag inte just nu. Men det räcker ju för ett år ;) Hoppas på att allt går som jag vill !


Här kommer bilder från julafton :)

                                                             



En mycket lyckad julafton :)
Nu ska  jag kolla klart på MIB 3 sen sova =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards