Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Alexandra Ekdal - 4 december 2012 17:22

God kväll. Sitter och fryser i soffan och kollar på Grey's och är hungrig. Idag blir det spagetti och köttfärsås ;) Så sjukt gott :D väntar bara på sambon som grejar med sin bil.


Och idag har jag fått gjort en del faktiskt. Började med att vakan kl 9, dels för att en hund skällde utanför och sen kom B hem och hämta sin plånbok. Sen kunde jag inte somna om, så jag gick upp och slängde in en maskin tvätt och sen gick jag och la mig igen och kollade på Grey's. Så vid halv 11 ca gick jag upp och klädde på mig. Så skulle jag gå ner till affären för att köpa frukost. Hade verkligen ingenting hemma. Så då började jag skotta snö istället. Skotta våran uppfart och sen gick jag ner till affären.

Hem käka. Börja plocka undan och diska och dammsuga. Kanske måste sätta upp gardiner senare ikväll. Men som sagt B måste komma hem först så vi kan äta.

För jag vill helst inte ta min bil. Orkar inte klättra in i bilen.. Räcker att jag måste göra det när jag ska till jobbet.


Nu ska jag fortsätta kolla på Grey's . PUss på er

Ovido - Quiz & Flashcards