Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Alexandra Ekdal - 28 november 2012 21:44

God kväll på er alla :) hoppas allt e bra med er :) jag mår toppen förutom att vi kollar på Wrongturn 4 och jag mår illa av att se den sjuka filmen. Och det är inte många filmer som jag blir illamående av så denna ligger på första plats.

Idag har jag varit ledig och fått gjort en jäkla massa måste jag säga :)
Började med en välförtjänt sovmorgon! Till kvart i 11. Gick upp slängde in en maskin tvätt, gick och la mig en stund till. Gick upp vid halv 12 :) sen börja plocka i ordning lite och började fixa frukost! Äggmacka och en skål med yoghurt och k-special ;) lite nyttigt iallafall :)
Sen började jag städa, damma dammsuga. Plockade fram adventsljusstakarna och fixade en adventslåda med ljus :) massa fix kvar innan jul men har inte allt hemma så det blir svårt. Så om typ 2 veckor kan jag fixa allt :)
Sen fixade jag ett kort och lagade lite mat :) kassler, pommes/klyftpotatis och beasås och grönsaker :)

Tog en varm dusch och nu ligger jag ner bäddad i en ny bäddad säng och ska snart ta fram boken som jag är helt jävla beroende av, pratar så klart om Femtio Nyanser av Honom!
Älskar den boken trots att den är så sjukt pervers så det kanppt gå att beskriva ;) har läst halva och jag säger bara LÄS DEN!

I helgen är det min sista ledig helg innan nyår. Och den ska vi med största sannolikhet spendera i Eskilstuna/Stockholm ;) beror på min bil. Men den borde bli klar imorgon. Hjullagret e kasst på den. Så jag hoppas dom fixar det :)
Så isf drar vi nästan så fort jag kommer hem från jobbet på fredag. Och koommer hem på söndag kväll :)

Nu ska jag inte störa mer men här kommer lite bilder från dagen :)

Just det vi va och handlade på gekås igår så fick med två nya skal till telefonen :) den rosa är sån plånboksgrej ;)

Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards