Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Alexandra Ekdal - 8 november 2012 22:41

Trots att jag blev brutalt väckt kl 12.37 så e jag trött och tänker sova!
Imorgon e det jobb 11-20 sen mysa med mitt hjärta. Lördag - jobb och passa min finaste kusin <3 å söndag jobb..
Puss & god natt <3

Bio

Av Alexandra Ekdal - 8 november 2012 18:25

Carro ringde mig nyss och frågade när vi skulle gå på bio. Trogna Twilight fans som vi är så har vi sett alla (utom första) på bio på premiär dagen! Men vuxna och upptagna som vi är så kunde vi inte de denna gången. Så vi fick bokat in bio den 22 november :D och fatta ol jag längtar eller ;) fan väntat ett helt år på att den ska släppas och nu snart kommer den!! Ska bli mysigt :D

Av Alexandra Ekdal - 8 november 2012 13:32

God morgon?! Haha. Nej inte så. Drömt så sjuk dröm hela morgonen . Så jag vaknade av att B kommer och smäller på ytterdörren och jag får världens hjärtklappning och flyger upp ur sängen.. Och då är klockan 12.37 Full panik. Så säger han att jag har 5. Minuter på mig att göra mig klar. Bara gilla läget, slänger på mig kläder dricker lite jucie och borsta tänderna och flyger ut i bilen. Har knappt lugnat ner mig än.. Usch. Men nu är vi på bilprovningen och jag sitter här och väntar. Ska åka och handla och beställa blommor sen. Usch har fortfarande inte vaknat. Hungrig är jag med>< undra varför ;)
Jag som skulle diskat och städat fram till vi skulle åkt. Det gick ju bra, hmmm.
Får la göra det sen när vi kommer hem.
Puss
Snyggaste bilden xD

Ovido - Quiz & Flashcards