Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Alexandra Ekdal - 25 april 2010 22:58

Vilken helg. OjOjOj!

Min helg började då i torsdags kväll efter jobbet :P Åkte till älsklingen och myste med honom och kollade på film och lite så :) sen somnade han rätt så tidigt för han hade varit uppe liiiiite tidigare än mig ;) 


Sen på fredagen så gick jag upp vid tio så vid halv 11 kom Fia och Izzy. Vi städade för att Gerd skulle kunna åka med Fia hem på lördagen och hjälpa henne i rabaten :P Sen iaf senare på eftermiddagen åkte jag och fia till gekås och shoppade lite :D hittade så sjukt mkt snygga kläder :P Lägger upp bild på det nån annan dag :P

I lördags så åkte jag hem vid 10, eller hem och hem men till garaget och började

på bilarna där :D Blev färdiga med alla tre :D Perra-bilen starta och min bil starta så nu är det fan igång :D Sen på kvällen fick jag grillat med potatissallad :D Gott som fan :D

Idag så har jag målat två av tre bilar :P


Är jävligt nöjd med helgen måste jag säga :D

Kommande vecka bjuder på en del gosaker. T.ex Jobb, besök hos frisören :D Även en del mindre roliga och as tråkiga grejer, t.ex TANDLÄKARBESÖK :O HATAR DET :O


Men nu ska jag kolla färdigt på BröllopsDuellen :D Puss på er   

Ovido - Quiz & Flashcards