Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Alexandra Ekdal - 16 april 2010 08:47

För det är Wilmas födelsedag hurra Hurra Hurra!

Idag fyller min älskade lilla syster 4 år :) och för fyra år sen va det påskdagen ^^, Haha xD Ointressant vetande ;)


veckan har verkligen INTE varit händelserik så sjukt tråkigt. Igår bytte jag däck på racer saaben :D den röda, måste tvätta den innan den blir folkracebil :D haha xD


Stora planer kring den blåa saaben ;) Nytt ljud, en stereo, en antenn och en hatthylla. Nya fälgar och nya däck på den oxå :D Sen besiktiga den och brumma :D Weeeei ^^, längtar.


I morgon är det folkrace i Borås. och jag ska jobba    ALLA NI SOM SKA DIT JAG SÄGER BARA EN SAK :O JAG ÄR AVUNDSJUK :O

Fast jag ska ju köra den 15 maj :D Yejy :D LÄNGTAR :D ska bli sååååååååååååååååååååååååååååååååå jävla roligt. Men i helgen är det hela 7 attans medlemmar som ska köra. Anders, Luvan, Morgan, Stefan och Johnny i Borås. Frida i Helsingborg och Marcus i Tomelilla, rallycross.


Ne nu tror jag nog att det blir frukost :D Eller nått. Ta på mysbyxorna. Mamma har tydligen en lista på 7 mil och allting ska göras idag :/ Hinner man / orkar man? NOPP!! Jaja.


Hörs en annan gång. Ha det gött så länge :D

Ovido - Quiz & Flashcards