Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20

Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där hade jag kunnat ligga nästan hela dagen faktiskt :) sen satt vi i varma poolen med utsikt över havet & ett öppet fönster som gör att det är ännu skönare att sitta i det varma vattnet .

Sen så käkade vi lunch-buffé på Sisi's det va thaimat och lite sånt. Och jag äter det i bland, men det är absolut inget jag skulle beställa hem en fredag kväll typ ;) Till efterrätt blev det glass från Pressbyrån för det va typ dom enda som säljer glass :) så det blev en Magnum Raspberry :)) sååååå god! Bästa magnumen på länge !

När vi körde hem från Falkenberg innan så är det en idiot som kör om utav bara fan och vi hade en bil framför oss och den bilen som kör om och det va fan inte många meter ifrån att dom skulle frontalkrocka och chocken kom som ett slag i magen. Fy fan , så den jävla idioten borde fan inte haft körkort. Hade vi inte haft koll bakåt och sett att han hade kört om hade vi inte bromsat å då hade det kunnat gå på två sätt:
1 . Dom hade frontalkrockat.
2 . Dom hade kunnat preja av oss från vägen om dom hade väjt.
3 . Nån bil hade hamnat i diket på andra sidan vägen.
Så jag e bara så jävla glad att allt gick bra för jag hade inte velat va den som hade kollat så alla hade överlevt för dom körde i garanterar 90-100 km/h.
Tog sin lilla tid innan paniken och chocken la sig vill jag lova.

Nu i kväll har jag bara tagit det lugnt och tänker inte göra så mycket mer idag.
Så det har varit en händelserik dag idag.
Nu ska jag kolla vidare på tvn :) puss på er.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards