Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Alexandra Ekdal - 26 juli 2014 20:41

Jaha, första semesterdagen är gjord :) Började med sovmorgon, vaknade iallafall halv 10, sen låg jag kvar i sängen en bra stund innan jag gjorde 7MWC sjukt jobbigt och idag va det extra jobbigt , troligtvis p.g.a värmen. Så ja, det är bättre än inget alls =) Sen duschade jag å gjorde mig i ordning sen åkte vi ner till Varberg. Första stoppet blev hos morbror med familj. Det va då himmelen öppnade sig.. 

 

Sen åkte vi vidare till Veddige och gick in på Karlssons och sen verktygsboden. Efter det åkte vi hem till mamma och fikade och tjötade med dom innan vi trotsade vädret och åkte å käkade glass i Läjet på tre toppar. Det är nog bästa glassen i Varberg tror jag ;) Denna gången blev det bara 2 kulor för att vi skulle åka och äta sen med. Så det blev mango passion och choklad =) Så gott.. 

 

 

Efter det åkte vi hem till mamma igen innan vi skulle ner till stan och käka på harrys.

Tänkte att vi skulle gå på bio med, men den börjar inte förens halv 10 så vi sket i det och tänkte hyra film men hittade INGA filmer som verkade bra. Så vi gick till harrys och satte  oss och beställde mat. Blev vitlöksbröd till förrätt, jag åt en grillplatau och bobby åt ribsen. Det va okej, inte det godaste faktiskt. Blev lite besviken. Så det va nog sista gången vi åt där faktiskt. 

 


Men vi blev mätta iallafall. Nu ska vi kolla på The Wolf On Wall Street =)

Vi hörs kanske imorgon :) Puss på er..

Ovido - Quiz & Flashcards