Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Alexandra Ekdal - 5 juni 2014 13:48

Hej på er. Ja jag ligger i sängen fortfarande, men har faktiskt plockat undan lite och ätit lite. Men känner mest för att ligga här hela dagen. Men jag tänkte sätta mig och greja lite med key west bilderna :) trodde jag fick rätt ut det rätt bra tills jag upptäcker att jag glömt några bilder.. Så det blir till å göra om å göra rätt ;)

Annars då. Jo min bil är så gott som färdig. Och jag bara längtar till söndag kväll när allting är över. Så får vi se om det blir nån falköping eller inte. Laholm ser lite mörkt ut nu iallafall. Både pappa, morfar och morbror ska till köpenhamn på speedway. Så antingen får jag övningsköra jävlar nu och ta pappas bil å dra själv eller så får jag väl skita i det ;) det ger sig. Kanske inte ens har några bilar kvar :) det ger sig.

Nu ska jag fortsätta slappa! Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards