Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 1 december 2014

1 december 2014

Av Alexandra Ekdal - 1 december 2014 21:40

Heeej =) Jaha, 23 dagar kvar till jul nu då  ;) Räknar inte denna kvällen då det snart är dags att sova. Men tänkte faktiskt blogga lite innan, jag har verkligen inte haft någonting kul att skriva om faktiskt, jag har jobbat och ja jobbat. Och tror inte ni vill gå in och läsa om att jag har jobbat idag oxå. MEn idag har jag faktiskt jobbat. Och för en gångs  skull gick jag hem med ett stort leende på läpparna :) Fick nämligen beröm av en kund att jag va så trevlig och hjälpsam och hon tyckte jag skulle lära ut mina kollegor det oxå. Ingen aning vem hon menade men det va tydligen ingen på barn och det är väl för väl det. Och det är SÅ kul att få höra beröm av kunderna. Då känner man att man är  bra på det man gör. Det är ju alltid kul att få beröm men jag menar när en främling kommer efter att man hjälp personen i fråga och säger att man är så trevlig och hade så bra bemötande då blir man glad :)


Jaha annars då? Igår blev det adventsfint i lägenheten och jag fick mig ett litet raseriutbrott på gardinerna men så är det ;) Och nu sitter jag här med tända ljus i fina ljuslyktor och bara myser . 


Tänkte slänga in ytterligare några kort jag har gjort det senaste. Har fått hem lite nya grejer till min lilla scrapbooking samling :) Så nu kan jag göra massa fina kortvikningar :D Det är sååå roligt! 
Men här kommer bara vanliga kort :) 
Hörs en annan dag :) Puss på er <3

                      

Kortet ovan är ett så kallat chokladkort :) Det får plats en 100 g chokladkaka där i :) Tyckte dom är såå fina :)

Och sen måste jag ju bara säga hur mycket jag äääääääälskar mina ljuslyktor från Indiska. SÅ om det finns någon vänlig själ där ute som vill skänka mig ett presentkort på Indiska på typ några 1000 kronor så är ni såååå väldigt välkomna att göra detta :D Hihi.

Nä nu ska jag hoppa ner i sängen :) Puss och kram <3

 
 
Oslofru

Oslofru

4 december 2014 10:34

Så många fina kort. <3

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards