Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Alexandra Ekdal - 6 mars 2013 22:18

Åh! Denna kvällen kunde knappt bli värre! På väg hem från jobbet så e det en idiot som ligger och pendlar mellan 60-80 men mesta dels 60. Sen när jag kommer hem så upptäcker jag att min router inte har kommit. Försöker leta upp papprena jag har skrivit på men hittar verkligen inte dom så jag har säkert lyckats slänga dom! Åh så jävla arg och har inte kunnat fokusera på Greys, försökt installera ipaden = gick in pga av data. Så nu tröstar jag mig med Chicago Fire.
Och imorgon ska tre fan få sig! Borde liksom fått routern i måndags, men nej nej, det har inte kommit än. Så imorgon ska jag ner och kolla va fan det är någonstans. För jag e så trött på att vänta. Åh! Nog om det.

Dagen i sig har gått fort det är positvit.
Och så har jag och C bestämt en grej ;) men det får ni veta när det är gjort ;)
Nu ska jag försöka koppla bort allt och bara slappa och kolla på CF.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards