Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Alexandra Ekdal - 12 oktober 2013 22:14

Hej hopp. Helg igen och jag har jobbat.. Jag gör typ ingenting annat än å jobbar nu för tiden. Lite tråkigt men så är det, tyvärr.
Idag hade jag räknat med världens kaos på jobbet. Det är nämligen denna helgen vi brukar slå rekordet, men det gjorde bi förra helgen men man vill hellre ställa in sig på att det blir ett helvete och det inte blir det.. Så det blev det inte. Gött va väl de ;)

Nu i kväll har vi kollat på Furious 6 ;) å man kan ju säga att det blir en 7:a oxå ;)
Bobby tyckte den va alldeles för overklig, visst det fanns mycket som inte skulle funka. Men den va sjukt bra iallafall :) men jag tycker att dom kan sluta göra filmer efter 7:an faktiskt ;) det räcker. Jag kommer liksom knappt ihåg va dom andra handlar om..
Men den e ju verkligen se värda!

Saatt och kollade igenom mina scrapbooking album innan, gud va jag längtar tills mina bilder jag beställde igår kommer :) har typ massa insperation :D det är sååå roligt :)

I veckan blir det jobb, meka folkracebil och åka på folkrace :))
Men nu ska jag sova :) puss och god natt på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards