Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Alexandra Ekdal - 3 september 2010 17:36

Du e fan den mest patetiska jävla idioten jag vet. Du bokstavligt talat förstör ditt eget liv, sen drar du ner alla andra i skiten.. Seriöst väx upp. Bete dig som en vuxen. Att vända alla emot en person, den personen som har rätt är så jävla lågt. jag har väntat på denna dagen läääänge.. Så jag är inte förvånad. Kan du inte låta folk leva som dom vill? Få umgås med vem dom vill? Tydligen inte. Hoppas du mår jävligt bra av det här, men en normal människa skulle knappt kunna leva med sig själv om nått skulle hända.

Hur tror du dina barn mår av att du byter kille stup i kvarten??? Är det en bra uppväxt? Du är seriöst den mest patetiska jävla människa som finns.. Väx upp för helvete. Och sluta dra ner alla andra i din jävla skit..

Du vet precis vem du är när du läser detta..

Av Alexandra Ekdal - 3 september 2010 11:21

Nu e det fan inte länge kvar tills vi åker :D Om 24 timmar har Nea kommit och hämtat mig och vi är på väg upp till Landvetter och om 28 timmar sitter vi på planet :D Så jävla gött :D

Men nu ska jag berätta vad min vecka har bestått av ;)

I måndags fyllde min kära vän Carro 20 år. Grattis!!

Så vi va ute och åt på Harrys, väldigt gott men fy fan va starkt ;)

 

I tisdags så va jag med Frida, så va vi på stan och kollade lite och sånt. Bara allmänt mysigt ^^, Jag va på massge med. Sjukt gött och börjar äntligen få bort huvudvärken. Har nämligen haft huvudvärk i ca 2-3 veckor och det berodde på spänningar i ryggen. Mellan skulderbladen va det så mkt spänningar så massören inte kände min ryggrad. Det är inte så bra. Det som va bra är att jag var ute i god tid! Så det blir till att fortsätta tills det är över..

 

I onsdags så åkte jag och Linnea till Göteborg. Hittade lite kläder som jag ska ha med mig på resan ^^. Sen på kvällen gick vi på bio :) "Vampyrer suger" Inte världens bästa film. Men den hade sina stunder. Det roliga va att det va jag, linnea och 4 till i salongen xD ahahah.. Ni förstår ju själva ;)

 

I går kom Sara och hälsa på. Det va väldigt länge sen vi träffades.. Mycket trevligt =) Så vi gick på stan och lite sånt mys.

Och idag ska jag inte göra ett skit ;) Bara ta det lugnt =D Packa färdigt det sista och skriva ut biljetten och sånna grejer, sen e vi helt klara inför resan =D

Ska bliiiiii såååååååå göttttttt :D

Ovido - Quiz & Flashcards