Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Alexandra Ekdal - 9 mars 2015 09:17

God morgon!
Idag lyser solen och det är så gott som klarblå himmel , vilket gör mig på lite dåligt humör då jag ska jobba HELA dagen, 11-20. Känns inte ens lite rättvist. Alla skrev att det va så fint väder i helgen men vi har då inte haft fint väder. Grått å trist å lite små regnigt. Men så ska givetvis solen lysa idag! Jaja, den lyser väl fler gånger får vi hoppas ;)

Vaknade redan 08.05 och ville bara inte gå upp. Så försökte somna om tills klockan skulle ringa men låg mest å vred å vände på mig. Men nu är jag uppe, ska fixa frukost å göra mig i ordning och packa. Efter jobbet ska jag till mamma tills på onsdag morgon ;)
Måste kolla äggen. Puss på er :)

Bild från Miami, taget för nästan exakt ett år sen :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards