Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Alexandra Ekdal - 7 mars 2015 13:46

Hej hallo :) sitter i soffan å kollar på Masterchef och målar naglarna. Blev ingen folkrace idag, men men , det kommer fler tävlingar :)
Ikväll ska vi iväg till Bobbys jobbarkompis och grilla :) såndet ska bli mysigt :) och imorgon måste jag nog städa tråkigt nog. Men sen åker jag till Varberg på måndag å kommer inte hem innan onsdag kväll. Och torsdag e det spa som gäller å då vill jag att här ska vara fint trots att jag inte kommer vara hemma ;)

Jag har bakat kolakakor idag med, dom blev små men sega å så goda :)) degen kändes helt konstig innan jag väl fick rullat ut dom. Men som sagt dom blev goda ;)
Nu ska jag måla färdig naglarna :) puss på er :)

Grönt å vårigt ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards