Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Alexandra Ekdal - 5 mars 2015 16:13

Sitter just nu i soffan och kollar på tv ;) har fått gjort massor idag och funderar på om jag ska göra nått mer. Passet är fixat, pantat flaskor, handlat, dammsugit och diskat och sitter nu och kollar på private practice ;)

Fick med mig 2 ursnygga orkidéer hem från blomsterjätten som hade erbjudande 2 för 198 , då måste man ju typ slå till :)) så dom köpte jag.

Dom är sååååå fina! Jag e typ kär ;)
Funderar på å typ scrapbooka lite :) men jag vet inte om jag orkar dra fram allt , blir ju en hel del nämligen ;)
Haha. Puss på er

Av Alexandra Ekdal - 5 mars 2015 10:38

Weeei klarblå himmel och strålande sooool :D har redan hunnit checka av en massa från min to-Do lista ;)
Duschat, bokat spa , ringt hyresvärden som inte svara, börjat tvätta, ätit frukost och snart ska jag åka till Kinna för å fixa pass. Måste bara hänga tvätten å slänga in en ny maskin. Sen ska jag nog panta flaskor oxå ;) det är en del nu igen :}

Så jag måste nog röra på mig snart, ska ju iväg ikväll igen.
Hörs sen kanske? Puss :))

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards