Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Alexandra Ekdal - 2 mars 2015 22:41

God kväll på er. Jag borde egentligen sova men Bobby kollar på tv och det måste vara riktigt ointressant för att jag ska kunna sova, men tror jag somnar snart ;)
Jobbat hela dagen idag och sen så tränade jag på gymet på jobbet med M & M ;) mmmm massa M ;) nu ska vi bli riktgt fit for fight ;) eller ja vi ska börja iaf.. Så vi körde ca 40 minuter inkl stretching :) Så på onsdag kör vi igen :) å då ska C med ;) Haha! Detta kan bli spännande ;)
Men imorgon är det först vattengympa :)

När jag kom hem plockade jag undan massa och sen tog en snabbdusch och sen käka , efter det så la jag mig på spikmattan i 20 minuter å sen dess har jag legat i sängen :} sjukt skönt!
Jag vattnade alla mina fina orkidéer med :) här är några blommande :)

Nä puss å god natt :)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards