Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Alexandra Ekdal - 1 mars 2015 19:49

Jaha då är denna dagen gjord. Nu är det bara 3 dagar kvar till ledighet ;) ligger just nu på min spikmatta och kollar på Ink Master.

Dagen har gått rätt fort faktiskt. Vilket alltid är skönt ;) Imorgon är det jobb igen som sagt sen ska jag å två till träna efter jobbet, dags att komma i gång å det roligaste är ju helt klart när det är med 2 andra ;) å inga måsten utan bara å göra typ det man känner för :) vilket är 10 gånger bättre för jag tror att man tröttnar fortare om man "måste göra si eller så" ta det med en nypa salt. Å vi ska försöka få ihop minst 1 dag i veckan. Gärna 2! Så får vi se sen hur det går när folkracesäsongen väl drar igång ;) då kan det bli liiiite svårare ;)

Nu får vi väl se om vi ska kolla på oc eller vad vi ska kolla på, bara massa skit på tv ;)
Puss på er.

Av Alexandra Ekdal - 1 mars 2015 08:18

God morgon på er. Eller nä tror inte det är så god morgon faktiskt, för innan jag gick upp fick jag höra från soffan "Det snöööööar" å jag bara nääää fy fan. Å mycket riktgt det gjorde det. Suck. Men vet inte vad som känns värst att jag måste gå ut till bilen för att komma till jobbet eller att jag inte får gå och lägga mig igen. Tror det sistnämnda ;) ska jobba 4 dagar kvar tills jag e ledig nästa gång och gå måste jag åka till Kinna å fixa pass. London börjar ju närma sig nu, det är liksom bara 45 dagar kvar tills vi åker , så det känns liksom läge att fixa det nu ;) å där hoppas jag fan inte att det snöar .. Då är det illa ;)
Nä nu måste jag dra. Puss på eR :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards