Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 26 februari 2014 22:06

Jag skriver god natt nu trots att jag ska kolla på Chicago fire nu. Men måste sova så fort det är slut för jag ska upp typ halv 6 imorgon.
Sista natten i sin egen säng på 2 veckor. Ett äventyr väntar.
Det enda som känns jobbigt just nu är att jag kommer vara ifrån min älskling i 2 veckor och sist jag va det va det iofs under jäkligt mycket värre omständigheter. Nog om det.
Han är det bästa jag har och jag kommer sakna honom mest av allt <3

Nu ska jag kolla CF! Hörs kanske imorgon! Puss <3


Min andra hälft <3

Av Alexandra Ekdal - 26 februari 2014 17:34

Nu tror jag att jag e redo inför imorgon :) naglarna är klippta och målade, ögonbrynen noppade, benen lena och mjuka. Allt är ner packat, förutom laddare å necessär men det är för att jag behöver det :)

Idag blir det världens enklaste kvällsmat, korv och bröd.
Sen blir det mys framför Sveriges mästerkock, säsongsstart av Grey's anatomy och sen blir det Chicago fire. Innan det är dags å sova. Upp kl kvart i 6 imorgon.. Uweeh! Har inte varit uppe så tidigt på 4 veckor typ. Blir nog bra! Bara jag får sova i natt, så blir det bra :)

Slappa framför tvn till sambon slutar :) puss <3

Av Alexandra Ekdal - 26 februari 2014 10:26

God morgon mina vänner :)
Hur mår ni? Jag vaknade å känner mig utvilad faktiskt :) idag blir det mest mys hemma :) kanske en runda till gekås om Bobby vill åka dit. Annars blir det till å packa färdigt å som sagt ha lite hemma spa ;)

Om ett dygn är vi på flygplatsen, helt sjukt.. Jag har inte fattat det än. Maaa gaaad!!
Det blir nog bra :) ska fixa iordning min plånbok, för jag tror inte jag behöver typ hemmakvällskortet, kickskort , mekonomen m.m Så det är sånna sista grejer som ska fixas :)

Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards