Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 25 februari 2014 22:02

Nu e jag hemma igen å ligger i sängen efter ett par längder och ett gympa pass. Känns i kroppen att man inte simmat på 1,5 vecka. Helt sjukt. Men skönt va det.

Tyvärr är min tid för naglar inställd imorgon pga personliga skäl. Så klart jättetråkigt, så jag får väl måla mina naglar eller nått ;)
Inget man kan göra nått åt..

Min älskad sover . Och det ska jag
Med snart göra :)

Vi hörs imorgon hörreni! Puss och god natt.

Av Alexandra Ekdal - 25 februari 2014 17:04

Maten är i magen. Dags å packa simkläder & snart åka och hämta svärmor så ska vi åka å simma å gå på vattenaerobic :)

Har fått packat klart så gott som alltihopa :) Det som är kvar nu är shampoo, balsam, inpackning och tvål. Necessären och mobilladdaren. Sen tror jag att jag har fått med allt, annars får jag väl köpa det där ;) inte svårare än så ;)

Viktigaste är väl pass och tandborste typ ;)
Det värsta är att bagaget väger 14.3 kg redan :O men å andra sidan väger bara handbagaget 2,5 ca ;) så ja det löser sig nog :)

Nu ska jag packa. Puss

Av Alexandra Ekdal - 25 februari 2014 13:39

Hej i vårsolen :) hur mår ni? :) jag känner mig på riktigt bra humör :) den här jäkla blåsten bara..
Jaja inget man kan göra nått åt.
Idag har jag suttit hos frisören i 3(!) timmar. Å jag har träningsvärk i rumpan efter den "akuta" powerwalken igår.. Så sitta i en inte allt för mjuk frisörstol i 3 timmar va så där skönt.
Men jag blev riktigt nöjd :) efter det tog jag en sväng på gekås och panduro. Och nu är jag hemma igen :)

Jag måste packa färdigt idag. För jag hinner nog inte det i morgon. Ska ju vara hos Saada kl 10. Å det tar 2-2,5 timme. Sen hem å göra massa tjejgrejer, fixa tånaglarna, raka benen å sånt ;)
Sen ska Bobby köra ner mig till Varberg med ett stop för att gå in på gekås.

Gosh asså , 2 dagar kvar! Det är helt galet.. Min största dröm! Å med 2 helt underbara människor :) visst hade jag verkligen velat ha med Bobby men 3 tjejer å en kille, hade inte funkat .. För han e inte den som gillar å gå i affärer, det är ju en sak som e säker ;)

Men 2 veckor går fort :) å jag kommer sakna han varenda minut! Det är jag helt säker på.

Nä nu ska jag packa.
Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards