Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 24 februari 2014 20:37

Vi sitter å kollar på dum och dummare som nu är i Bangkok.. Å bara det att Morgan trodde att Bangkok skulle vara i samma storlek som Göteborg förklarar ju en hel del!
Suck! En dam lurade Ola-Conny på 50 bath för en borste ;)
Inte lätt att vara dom , tydligen..

Imorgon ska jag fixa håret :) blir mörkar underhår och ljusa slingor :) blir ytterliggare lite mörkar än sist. Då det tvättades ur ganska snabbt och jag trivdes såå bra i det! Då ja, det blir mörkare brun nyans :) så det är snyggt och fräscht till USA :)

På onsdag förvandlas lägenheten till skönhetssalong ;)
Ska börja hos saada å göra naglar :)

Puss <3

Av Alexandra Ekdal - 24 februari 2014 15:20

I morse när jag vakande trodde jag ju inte att denna dagen skulle bli lite halvt kaotisk.. När jag skulle till tandläkaren så lastade jag in allt skärp i bilen, låser dörren, hoppar in i bilen å ska starta. Möööh.. Inte ett jävla liv i skiten! Alltså vad är oddsen. Bobby flyttade den igår och då startade den utan problem. Hoppas det bara e batteriet. Kan ju inte skryta med att jag har kört den så himlans mycket nu det senaste 2 månaderna.

Får inte tag på B , så får ju typ ta mig en rejäl powerwalk upp till hans jobb å hämta hans bil. En sak e ju säker, kondition äger jag inte.

Stressa till tandläkaren som jag redan är försenad till, precis när jag går in så ringer dom.
Tur va det ingen fara. Så dom satte dit tråden och lagade tanden så nu behöver jag nog inte gå dit innan nästa år..

Sen tillbaka med bilen till Bs jobb å gick hem. Så nu sitter jag här. Och ja tänker väl inte göra så mycket mer :)
Får väl hitta på nån mat å städa undan.

Så hoppas jag bobby får igång min bil . Ska till frisören imorgon och fixa naglarna på onsdag. So i have to have a car !!

Puss på er!

Av Alexandra Ekdal - 24 februari 2014 11:31

Hello, how are you doing?
Jag sitter på altanen på en liten pall å filosoferar ;) blåser liite kallt men solen lyser och fåglarna kvittrar så jag klagar inte. Orkade inte hämta min brassestol och pallen är inte as bekväm.. Så jag sitter här en liten stund till sen ska jag äta frukost :)

Dagens planer är än så länge bara tandläkaren , igen... Sen vet jag inte. Ska väl försöka plocka undan lite nu är det grejer typ över allt.. Så ja, sen laga mat å lite så :) kolla om det är mer grejer jag kan packa ner :)

Så ser min dag ut. Va ska ni hitta på? :)

Usch börjar bli hungrig så jag får väl snart gå in igen :)
Hörs sen :) puss

Ser ju ut som en sjukt jäkla zombie utan smink. Men orka sminka sig när man bara e hemma.. Nope!

Ovido - Quiz & Flashcards