Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 18 februari 2014 22:50

Klockan ringer 07.45 imorgon *ångest* ska till tandläkaren. Har aldrig varit hos henne innan så det känns på ett sätt skönt men hemskt. Men de e samma som B går hos och hon e tydligen snäll å ingen gnällkärring! E det nån gång jag får riktig ångest/panik, panik-ångest(?) så är det när jag ska till tandläkaren. Jag har alltid haft överklassf***or till tandläkare och efter dom två senaste gångerna jag har varit i Varberg så har jag tappat förtroendet mer å mer. Och har inte litat på dom alls.. Och jag har hatat å gå dit sen jag va liten. Av nån anledning blir jag arg, otrevlig å kaxig när jag sätter mig i väntrummet, men får försöka å inte bli det imorgon, för henne har jag ju aldrig träffat.. Men tror det är nått slags "försvar" eller va man ska säga..

Tråkig inlägg detta blev, men jaja.
God natt , hörs imorgon :)
Puss!

Av Alexandra Ekdal - 18 februari 2014 20:31

Nu har jag fått iordning alla bilder på datorn :) Så nu kan jag radera alla miljoner bilder från minneskortet :)

Men, det va inte det detta inlägget skulle handla om, utan alla hjärtansdag :) Så här har ni våran alla hjärtansdag i bilder :)

                   


En supermysig dag med god mat och god efterrätt :)

Puss och kram <3

Av Alexandra Ekdal - 18 februari 2014 19:33

Nu är jag äntligen färdig med dom små Doi albumen. Har kanske inte varit det roligaste jag har gjort. Och jag har hållt på i ca 1 månad med alla
Men nu är jag klar. Nu har jag wilmas kvar men det blir lite annorlunda, där är lite andra bilder nämligen :)
Så nu håller jag på å fixar med bilder å grejer på datorn. Det tar sin lilla tid!

Man kan ju säga att albumen blir ganska tjocka när dom väl är klara.. Med tanke på att dom e typ 0,5 cm tjocka från början ;)

Puss <3

Av Alexandra Ekdal - 18 februari 2014 10:45

God morgon på er :) har ni sovit gott? Det har jag. Vakande av ett telefonsamtal. Sen kunde jag inte somna om. Snart ska jag ändå upp å göra mig i ordning. Ska nog diska oxå. Lika bra å få det gjort , right? ;) ska ta och åka å slänga skräp när jag ändå ska ut å åka :)

Idag är det lunch med M&C sen handla lite nödvändigheter så ja :) en mysig dag med vänner :)

Idag måste jag fixa med alla bilder på kameran. Det är typ 1000 bilder.. Allt ifrån början på december till nu!! Galet :)

Det lär ju bli en del bilder i usa med! Kanske behöver ett till.. Kan vara bra å ha 2. Typ till folkracetävlingar har man ett å när man gör annat har man ett :)

Nu måste jag gå upp.. Hörs sen :) puss!

Härlig syn! NOT!!

Ovido - Quiz & Flashcards