Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 12 februari 2014 22:36

Det här med os förstör mer än å gör nytta.. Höll ju på & missa att Chicago Fire säsong 2 fortsätter idag efter uppehåll för Paradise hotel .. Det får man ju bara inte missa!! Ma gad... Så nu ligger jag bara å väntar på att det ska börja.. Kollar på Spider-man så länge ^^,

Från de ena till de andra. Har ni några alla hjärtansdag meny tips? :) efterrätten e färdig nu e det bara förrätt å varmrätt kvar .. Men vet inte va jag ska göra.. Lite brist på idéer..

Får väl spåna vidare på detta :) nu börjar de snart :D heta brandmän e inte fel ;)
Puss!

Av Alexandra Ekdal - 12 februari 2014 20:50

Sitter å kollar på Svergies Mästerkock och äter morötter och dip.
Fick ett chockande telefonsamtal av mamma.. Det va väl ganska väntat.
Men vissa killar är inte ens värt en gammal hundskit! Så jävla fegt att dumpa någon man varit tillsammans med över ett år över sms. Hade aldrig gått med på det! Sitter å e sjukt irriterad att jag skulle kunna ta denna killen å banka och slå in vett i huvudet på honom så hårt att han aldrig skulle sätta sig emot en tjej igen!

Så till alla killar som läser, om det är nån som läser, så dumpa ALDRIG en tjej över sms/internet.. För tänk på en sak. Tjejer är jävligt duktiga på att snacka skit och det är ju trots allt erat ryckte som står på spel!

Usch och fy och blä på dig!!!

Nu ska jag kolla klart på SMK!
Puss

Av Alexandra Ekdal - 12 februari 2014 13:56

Det snöar .... Behöver jag säga hur mitt psyke mår? Allvarligt talat .. Vintern är fan över. Tröttsamma skit väder...
Jag måste gå ner till affären å handla. Det beställdes pannkakor till middag idag. Så det är väl snart bara å sätta igång. Ska försöka orka ta mig till aquapowern idag med. Just nu känner jag bara för å lägga mig i sängen , dra ner persiennen, sätta på en film å bara mysa i sängen. Men sitter å grejar lite med ett scrapbooking album :)
Så får jag nått gjort ;) eller det känns som det iallafall :)

Ska göra några sidor till sen handla..

Skapa flashcards