Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 11 februari 2014 21:41

God kväll mina kära vänner :) hur har eran dag varit? Min har varit toppen bra, spenderat med goda vänner, spa och god mat..

Började dagen med ett avsnitt Greys anatomy. Sen gjorde jag mig i ordning och åkte ner till Matilda. Hon bjöd på frukost och vi satt å tjötade skit :) sen åkte vi ner till Asia spa där vi mötte Emma, Emelie och Malin :)
Bada, basta å vila i vilorummen i ca 4 timmar vilket va sjukt skönt :) man e ju lite lagom mör nu kan jag ju säga.
När vi fick nog duscha vi å gjorde oss i ordning.
Vi hade bokat bord på Invito i Varberg men det va först halv 7 men vi va där vid 20 i 6 ungefär men fick bord ändå ;)
Började med vitlöksbröd till förrätt som va såå gott med nån slags aiolikräm å ruccola .
Till varmrätt blev det ravioli med riccota/spenat fyllning med parma skinka, ruccola och parmesan å en sås på 4 sorters ostar. Gott och sååå mäktigt.
Efterrätt blev nån glassboll med chokladsmak å hasselnötter . Galet gott..

Och nu ligger jag i sängen jämte min älskling och kollar på Vikings . Galet trött så man somnar nog gott iaf :)

Tack för idag tjejor :)
Nu säger jag god natt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards