Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 9 februari 2014 18:51

Klockan är just nu 18.43 å jag sitter å gäspar för fullt! Helt sjukt trött.. Imorgon ska jag storstäda hela lägenheten och tvätta.. För på tisdag ska jag å några kompisar på spa och sen gå ut och äta :) så vill få det fint innan det :)
Håller på med det andra scrapbooking albumet just nu. Ska klippa ur all text å sen måla å limma in. Sen e det dekorationen kvar. Efter det är det klart, å då är det bara 2 kvar! Varav ett är till Wilma :) det är lättare då hennes e större än de jag gör nu. Så det är mycket klippa. Wilmas burkar jag göra på 2-3 dagar, men när det det är så här små så e det nästan dubbelt arbete.. Men det är kul . Speciellt när insperationen flödar :)

Nu : Moberg och saxen.
Puss

Av Alexandra Ekdal - 9 februari 2014 14:13

Sitter å scrapbookar och har kollat på Mastefchef australien marathon. Men nu va det slut och det är vara skit på tvn. Så nu ska jag kolla på Smurfarna 2 ;)

Av Alexandra Ekdal - 9 februari 2014 11:51

Halloj.
Vad gör ni en sånn här grå å trist dag då? Jag sitter i soffan å kollar på Masterchef. Ska gå ner till affären strax, igen.. Glömde ju köpa hälften. Sjukt trött idag efter knappt ha sovit någonting natten till igår. Men så är det alltid när jag e barnvakt till småbarn.
Så ja, fick la sovit 4-5 timmar. Men men.
sen igår va vi i garaget mellan 11-19.30 ca.. Med paus för att fika och äta.
Sen åkte vi hem , duschade och la oss i sängen och kollade på en film och somnade väldigt gott.

Idag vakande jag vid kvart i tio. Gick ner till affären och sen dess har jag suttit i soffan ;)

Men nu måste jag snart ner till affären igen.

Hörs kanske senare :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards