Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 7 februari 2014 23:48

Nu e det våran tur å sova några timmar. Lilleman drömde/vaknade till men la mig jämte honom så somnade han om efter fått gosat lite. Så nu sover både den stora och den lilla och jag tänkte göra likadant. B ska la upp i natt å hämta folket i stan om några timmar.

Så god natt å sov så gott . Puss!

Av Alexandra Ekdal - 7 februari 2014 20:20

Nu har vi intagit ryggläge i soffan :) lillen sover, somnade utan problem . Många barn sover med snuttefilt eller godedjur, inte Stoffe han sover med bilar ;)
Nu kollar vi på nya Wolverin filmen. Får väl se om den e nått å ha, kan ju nästan säga direkt att jag inte tycker det då det inte är min typ av film ;) men men. Så blir det.

Nu säger jag god kväll! Ha det gött. Puss :)

Av Alexandra Ekdal - 7 februari 2014 12:24

Halullu :) läget? Jag vaknade vid 20 över 11 ;) sjukt skönt med låååång sovmorgon. Kan väl behövas så man orkar leka hela kvällen när man ska vara barnvakt :)
Så nu har jag fått i mig frukost och ska snart diska å göra mig i ordning :)

Utanför är det snöblandatregn tur e så lägger det sig inte ;) å det snöar på tvären xD

Vet inte riktigt när vi ska ner till varberg men det blir väl lite senare tror jag. Bobby kommer hem snart :)

Å vet ni vad, idag e det 20 dagar kvar tills vi åker!!! Om 3 veckor är vi där och utforskar the big city :D ni anar inte hur mycket jag längtar !!
Nu ska jag diska, bara skit på tvn så kan lika gärna diska ;)
Hörs sen , puss !

Ovido - Quiz & Flashcards