Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 6 februari 2014 21:13

Vi ligger nu i sängen och kollar Vikings, måste ju säga att den e bättre än Game of Thrones för den e ju rena skiten! Men inte riktigt i min stil ändå. Håller mig till Pretty little liars, greys, desperate housewives å sånna serier e mer i min smak! På tal om serier tror ni inte att Grey's Anatomy börjar 5 mars när vi är i USA !!! Så jag missar dom 2 första avsnitten.
Får fjärska med mamma så hon spelar i dom. Hinner väl iofs inte se det innan 3 avsnittet ändå ;)

Va och simmade innan. Det va sjunt skönt. Synd att det va så mycket folk i början bara och att vissa är så oförskämda och måste ta nästan 2 banor bara för att dom ska kunna prata under tiden. När jag hade simmat typ 4 längder så hade dom simmat 2. Sjukt irriterande. Men det blev 50 längder till slut :) känner mig duktig^^,
Till middag blev det sallad och grillad kyckling.
Köpte sån sallad man kan göra direkt i butiken, å tänkte jag ska banimej pröva avokado, men asså det är ju grymt äckligt! Det va verkligen inte gott. Så nu har jag prövat en gång till. Första gången va hemma hos Carro och Fiffi, men nä usch! Jag har prövat iallafall så jag vet att det inte är gott ;)

Annars då, jo huvudet upp å fötterna ner. Imorgon e det kanske lite garage tid och barnpassning som står på schemat. Lördag garaget.

Nu ska jag se om jag orkar sätta mig in mer i denna knepiga serie ;)
Puss <3

Av Alexandra Ekdal - 6 februari 2014 12:28

Hej på er :) sitter hemma hos mamma å kollar på ronja rövardotter det är bara massa skit tv. Os har invaderat tv3 och sen e det bara massa skit..

Å jag kan inte göra nått annat för jag har inga nycklar till lägenheten. Så jag e instängd här hemma till lillan kommer hem från skolan.

Undra om man skulle ta å åka å simma ikväll. Hade varit skönt.
Imorgon ska vi ner till Varberg igen å passa Stoffe och greja med folkracebilen :)

Hörs sen :) Puss

Skapa flashcards