Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Alexandra Ekdal - 3 februari 2014 20:51

Jag har bokstavligt talat suttit i soffan heeeeela dagen! Det har varit galet skönt faktiskt.. Har gjort klart ett scrapbooking album , så gott som ;) när jag känner mig klar går jag alltid igenom det en gång till så jag verkligen känner mig nöjd å klar :)
Har ju nästa hela dagen imorgon med.

Till middag idag blev det soppa. Bobby åt keldas karibiska soppa & jag åt gulaschsoppan. Mår mest illa när jag äter den karibiska, vet inte varför men det bara e så. Men gulaschsoppan va hur god som helst. I med lite ny kokt pasta och creme fraich å bröd till det! Ett glas mjölk till hade ju varit kronan på verket men. Åh så gott det va :) helt klart ett tips!

Nu kollar vi på Ola-Conny å
Morgans resa.. Jag säger bara SUCK! Så säger jag inte mer!

Puss å kram!

Av Alexandra Ekdal - 3 februari 2014 14:20

Hej på er :) Hur e läget? Jag har lite dov huvudvärk och ont i ögongen . Orkar inte bli sjukt nu! har inte tid till det.

Men det kan vara den där satans visdomstanden för där sitter det oxå.. så blir bara till å slappa idag och imorgon. Imorgon ska jag gå på Vattenarobice (stavning?) hoppas jag, ska tvinga dit bobby. Sen blir det nog simning på torsdag.


Idag har jag suttit och kollat hur mycket packning vi får ta med till Usa. Vi har nog kommit fram till 23 kg incheckat, men handbagage vet vi inte :P Så vi chansar på 10 :P läste nånstans att vi kunde ha med 18-23 kg där med , och det hade väl varit bra :P

Och idag är det bara 24 dagar kvar :D Åhhh, jag längtar som satan! Vilket betyder att det bara är 20 dagar kvar innan man ska börja packa, max, för den 25 ska jag klippa mig och färga håret och den 26 ska jag göra naglar hos Saada :D

Så den 25 ska det vara färdig packat :)


Jag vill åka nu nu nu nu !!!!

Fatta att vi ska kör där :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards