Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 29 januari 2014 22:27

Då va denna dagen till enda. Den har gått fort trots att man blev utsparkad ur sängen kl 8!! Sen har man flängt fram å tillbaka heeeela dagen å nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova..

Aquapowern idag va väldigt bra. Mycket ben å lite armar och mage. Så jag ska nog vara glad om jag kan gå imorgon.. Skönt va det och man mår verkligen bra av det oxå.. Nu ska man ju bara komma igång med kosten oxå. Det svåraste enligt mig! Usch..

Med det säger jag god natt och sov så gott!
Puss <3

Efter träningen blev det en smoothie, måste köpa en sån smoothie maskin så man kan göra egen flr en sån här liten kostar 14kr å tror de e 250 ml..

Av Alexandra Ekdal - 29 januari 2014 18:12

Asså det värsta jag vet är när folk inte kan kör bil bara för att det snöar. Hela vägen från varberg till ullared låg jag bakom en lång rad bilar bilar, på toppen av det så är det en lastbil som ligger längst fram och bromsar ner från 60 till 30 så fort han fick möte. Låg i 20-30 i varenda backe, uppför som nerför.. Å inga omkörnings möjligheter..

Nu har jag varit hemma å åkt igen. Så nu e vi på väg till Svenljunga. Så håller på å ladda upp med en latte å sen blir det aquapower :)
Hörs kanske sen :) puss

Av Alexandra Ekdal - 29 januari 2014 15:39

Nu e min telefon hel igen. Dom fixade det på typ 1 timme. Sjukt smidigt. Visst det kostade 500 kr men va fan. Kan inte gå runt med en telefon som inte funkar. Så nu e den lagad :) efter jag hade hämtat den så åkte jag till min morbror och hämtade förgasare. Asså, ja det va ju inte direkt skottat runt bilarna så jag hade nästan snö upp till knäna! Hur kul tror ni det va då?
Sen lämnade jag av tröjorna jag köpte till Kristoffer med :) den ungen växer fööör fort! Lille skrutt!

Om en stund blir det mat sen ska jag åka hem och åka till Svenljunga på aquapower :) ska bli skönt.

Imorgon ska jag tvätta hela dagen för jag har snart INGA rena kläder kvar. Jo typ 20 linnen, men va fan ska man ha till? Cykelbyxor??

Puss <3

Av Alexandra Ekdal - 29 januari 2014 10:49

Hej på er :) här är man uppe med tuppen. Blev praktiskt taget upp sparkad ur sängen av vaktmästarna som skulle greja med elementen. Så jag va uppe vid 8. Gjorde mig i ordning. Sen va jag tvungen att åka och handla åt mamma som har stressat som en galning hela dagen. Så nu har jag lagt mig i soffan en stund. Mammas kompisar är här och fikar.. Så det blir slapp ett tag till. Å snart ska jag åka ner till Repairstore å kolla va det kostar och hur lång tid det tar. Lagade den med tejp igår liksom.. Jävla tre! Å svarar inte på facebook heller.

Dom vägrar ju laga telefonen, detta meddelande fick dom igår:

Hej. Jag undrar vad man ska göra om ens hemknappt helt plötsligt lossnar och man har försäkring men verkstaden vägrar å laga det? Måste man lämna in det själv. Gjorde en skadeanmälan i december men enligt dom va det "ingen fysisk skada" på telefonen. Så jag undrar helt enkelt om det då är en psykiskskada på telefonen ? / Alexandra

Jävla människor!
Tröttsamt, så nu får de kosta va det kosta vill, typ iaf ;)
Hörs sen. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards