Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 24 januari 2014 15:44

Sitter just nu i massagestolarna och har rast. Som för den delen snart är slut och då ska jag tillbaka till barn avdelningen.
Idag har jag än så länge varit på livs. Tiden har gått sjukt fort och det gillar jag. Men allting har varit inplastat och jag har skurit och skurit och dragit så nu är mina stackars fingrar helt ömma /: plus att jag har klämt dom mellan alla glasbukar vilket inte blir mycket skönare!

Nu ska jag strax tillbaka. Men vet inte vad jag ska göra dock ;) men det blir nog bra. Sen ska jag till kassan ikväll :) det kan man kalla en varierande dag ;)

Hörs kanske i kväll :)
Haha vilken ful bild men den får duga ;) puss

Av Alexandra Ekdal - 24 januari 2014 08:54

God morgon på er . Har ni sovit gott? Jag har sovit väldigt skumt måste jag ju säga.. Hjärnan har typ varit vaken men kroppen har sovit. Sen trodde jag nästan att jag hade försovit mig, men de hade jag inte för då hörde jag bobbys klocka ringa så kunde jag vända på mig å somna om. Sen vaknade jag 08.05 och somnade om.
Men nu e jag vaken och ska gå å ta en dusch så jag piggnar till ytterliggare :)

Sen ska jag betala räkningar och äta frukost sen e det dags att dra till jobbet :)

Men nu måste jag gå upp :) Puss på er å ha en trevlig fredag :)

Skapa flashcards