Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 22 januari 2014 21:49

Det va inget kul å vara i garaget idag. Eller typ. Men ingen har insperation till å göra nått så det blev ju typ ingenting gjort. Jag har tagit bort rutorna på den blåa 99an.
Nästa steg e å ta ur motorn och allt som det hör till .. Så skicka hit typ 1 ton insperation så man kan vara klar lite innan det är dags att för tävling så man inte står där 2 dagar innan tävling och gör allt.. Men det är ju som vanligt.

Så jag vet inte riktigt när vi ska börja fixa allt. Känns som allt bara går åt pipsvängen just nu. Plus att det är kallt å jävligt och jag hatar vinter.
Plus att det bara är 36 dagar kvar tills vi åker. Känner mig typ stressad över det med trots att allting är färdigt till det. Men det är nog att jag börjar jobba med så fort vi kommer hem typ.

Jaja, nu har jag väl gnällt av mig lite. Så vi säger väl god natt här. Hörs imorgon :)
Puss på er :)

Mammas köttfärsås med mer champinjoner än köttfärs ;) men gott är det !

Av Alexandra Ekdal - 22 januari 2014 15:48

Hej hallo. Läget? Sitter här med mamma och har precis haft världens skrattattack.. Satt å jävlades med kevin nämligen å peka finger, ja ni fattar och då säger jag att "det är ju inte pekfingret det är ju långfingret" ch då tycker han att man kan ju faktiskt peka med alla fingrarna xD och det tyckte jag å mamma va as kul så vi satt å peka på varandra med alla fingrar utan pekfingret så bara så ni vet kan man nu peka tumme på personer x'D skrattat så tårarna nästan sprutat här..

Snart ska vi käka lite å sen blir det garaget en stund :) pappa kommer ikväll med :) trevligt!

Hörs väl senare i guess ;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards