Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 20 januari 2014 20:41

Ligger i sängen å dricker en chai latte lemongrass och kollar på en ny film vi köpte på gekås idag :) we are what we are heter den. Ska försöka skriva va jag tycker sen ;)
Vi köpte faktisk en Jamie Oliver stekpanna oxå. Jag känner liksom att jag inte har hittat en som är riktigt bra. Har köpt mina på ikea och visst dom gör det dom ska men inte så mycket mer.
Den största stekpannan bränner det fast på vissa ställen. Men den nya blir bara när man steker kött och kyckling ingenting annat..

Över till nått helt annat men ändå inom mat, chai latte LG är helt okej, lite söt men det går å dricka :) bobby tyckte om det med.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen.
Och kom precis på att jag måste vattna mina orkideer! Får göra det efter filmen :)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 20 januari 2014 15:49

Hel ärligt, jag tycker nästan synd om bobby som får stå ut med den bilden av mig när jag bara går hemma. Jag vågar ju liksom knappt kolla mig själv i speglen. Men nu har jag noppat ögonbrynen, rakat benen, gjort hårinpackning, ett försök till å skrubba kroppen och nu har jag tagit på mig ordentliga kläder , alltså inte en hoodtröja och mysbyxor utan riktiga kläder ;)

Å lite smink på det , de gjorde banimej susen ;) lite smått trött bara men det går nog över ;)
Väntar på att bobby ska komma hem å byta om så ska vi åka sen :)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 20 januari 2014 12:33

Hej på er :) har precis ätit brunch? ;) försent för frukost iallafall..
Sitter och kollar på Lyxfällan vad hände sen? Det är ganska sorligt å se hur folk tänker kring pengar faktiskt..

Idag ska jag röja undan här hemma och sen ta en go dusch. Sen när bobby kommer hem ska vi till Ullared.. Blir bara en snabbis..
Nu ska jag ju knappt vara hemma denna veckan. Så ingen ide att alla mina scrapbooking ska stå framme, ser sjukt tråkigt plus att det blir stökigt..

Får la börja nånstans.. Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards