Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 11 januari 2014 21:19

Sitter och myser framför Björnbröder med mina älsklingar :) ganska trött efter dagen men gud va mysigt det har varit :)
Showen va bra som vanligt :) skönt när det inte är 100 olika grejer på samma sak. I år va det bara 4 olika disney/pixar filmer. Bilar, Ariel, Tingeling och Toy Story :) totalt 400 bilder blev det ;)
Bilder kommer en annan dag. Men det har varit mysigt :) Wilma har fått en ny beundrare ;) Jonna , som för övrigt aldrig har träffat wilma innan, va som ett plåster på Wilma typ hela tiden :)

Det har varit en bra dag :) men nu är jag trött och kommer snart att gå och lägga mig!

Hörs i morgon :) puss och kram på er :)
2 bilder från idag :)

Av Alexandra Ekdal - 11 januari 2014 09:05

God morgon på er :) Wilma tyckte det va dags å vakna 8.25 men det tyckte inte jag egentligen , men med tanke på att hon ligger å tjötar tills hon typ får sin vilja igenom så ja, det va väl bara till å vakna. Men jag ligger kvar fortfarande men ska strax gå upp.. Av nån dum anledning lovade jag fröken att vi skulle äta pannkakor till frukost :O så ja ni fattar ju. Men det blir till å pröva amerikanska pannkakor. Har aldrig gjort det men ska pröva det idag :)

11.15 ska vi hämta Bobbys mamma och åka till Fia. Där ska vi hämta Eveline och sedan åker vi till Göteborg :) jag tänker inte stressa, jag å wilma har varit sena dig en gång och det va fan inte roligt! Försöka få en 5 åring och springa en jäkla bit är inte lätt.. Så jag har hellre mycket tid på mig!

Nä jag får väl ta och gå upp :)
Den största och minsta kollar på IceAge 3 ;)

Puss och kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards