Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2014 20:20

Nu har vi landat i soffan :) ganska trött efter att ha flängt hela dagen.. Började med en sväng på gekås som blev längre än man velat, stressigt som attan de sista. Sen in på Netonnet och köpa linsskydd. Bra att ha, lyckas på nått sett alltid tappa bort dom ;) men 49 kr är ju inte så farligt ;)

Sen åkte vi hem och packade upp allting. Sedan åkte vi till Svenljunga och badade. Wilma tyckte det va svin kul! Men sen va hon bra trött och tjötade hela vägen hem att hon va trött och undra när vi va hemma.

Nu har vi ätit tacos och sitter och kollar på Shrek , sista filmen. Så det blir massa slapp i soffan tills det är läggdags :)

Vi hörs säkert i morgon :) puss och kram

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2014 11:33

Tja :) läget med er? :) jag har precis ätit brunch får man väl kalla det ;) jag ska strax göra mig klar och åka ner till ullared . Ska åka till netonnet först och sen blir det in på gekås och handla. Så jag e så gott som klar när mamma och dom kommer :) skrutt ungen kommer idag.
Hon hade tydligen tjötat så mycket i skolan så läraren hade fått säga till henne x'D jaja. Idag kommer hon och sen ska vi till Svenljunga och simma och handla :)

Nä måste göra mig i ordning och städa ur bilen ;)
Puss och kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards