Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 9 januari 2014 22:22

Ligger och kollar på 5:e F&F filmen :) eller Fast Five som den heter. Älskar dom filmerna och hoppas verkligen 7de filmen blir den sista nu när Paul Walker är död /:

Det som stör mig mest är att tv kan få den kortaste filmen att bli den längsta! Sjukt irriterande.. Jaja..
Kollade på Sveriges Mästerkockar innan.
Då är det en tjej jag stör mig svin mycket på, klart hon gick vidare. Men hon skulle göra frikadeller i tomatsås. Och alla borde veta att frikadeller KOKAR MAN! Markus, en av domarna, frågar om hon hade stekt köttbullarna . Och ja det hade hon ju svarade hon. Då förklarar markus för henne att frikadeller steker man inte, dom KOKAR man ! Men det tyckte hon va skit samma lite typ "same shit, diffrent names"...

BITCH, I've got news for you ! Det är en jävla skillnad på å steka och koka!

Sjukt sugen jag blev på frikadellsoppa nu! Får nog göra det en dag nu när man är ledig ;) så jävla gott! Mormor gjorde alltid det! Synd att det inte finns nått recept på det :( men så svårt kan det inte vara ..

Nu börjar filmen :)
Hörs imorgon :) Puss <3

Av Alexandra Ekdal - 9 januari 2014 17:45

Idag har jag typ bara legat på soffan! Sjukt gött :)
Jag , Charlotte och Matilda har pratat lite om vad vi ska göra i USA och Charlotte har hittat nått som heter New York Pass , det är ett slags kort som är laddat med massa inträde till olika attraktioner så man inte behöver köpa massa lösa biljetter utan man har detta kortet så kan man göra massor med det :) verkar sjukt bra faktiskt :)
Jag längtar så jag spricker !! Ska bli sååå kul! 49 dagar kvar :)

Ja det är typ så min dag har varit! Det regnar och blåser satan ute! Så jag har bäddat ner mig i soffan med en filt och tända ljus.
Greys anatomy på tv, den masterchef usa, sen vet jag inte vad det är kl 19, sen e det masterchef sverige ;) massa masterchef :))

Jaja ha en bra blåsig kväll :)
Puss och kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards