Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2014 21:32

Sjukt trött efter ett galet jobbigt pass. Aquapower va inte å leka med! Men sjukt kul! Så jag kommer garanetrat ha sjuk träningvärk imorgon. Men såå värt det!

Nu ligger vi och kollar på Tresspass (?) med Nicole Kidman och Nicolas Cage. Verkar rätt bra än så länge :)

Nähä, vi hörs imorgon hörreni :)
Puss och kram!

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2014 17:04

Sitter i soffan och är mätt å lite trött! Ellen kommer om en stund så ska vi åka till Svenljunga på vattengympa, eller aquapower :) ska bli skönt faktiskt, lär ha äcklig träningsvärk i morgon, men det får väl gå ;) ska inte göra nått speciellt imorgon ändå. Ska upp å slänga skärp, å städa bilen.. Annars blir det mest till å slappan, så man orkar med fisen i helgen ;)

Det tog mig 1 timme, EN timme, å damma sovrummet, vilket brukar ta typ 20 minuter annars.. Men det va sååå tråkigt! Men allt är färdigt iallafall. Känns gött när allt e färdigt och man bara kan slappa sen ;)
Så här snygg va jag innan:

Snyggt right? ;) nu måste jag packa! Hoppas Ellen e på G snart :)

Puss på er :)

Av Alexandra Ekdal - 8 januari 2014 11:25

Go morgon. Vaknade för typ 1 timme sen. Men ligger fortfarande kvar i sängen och kolla på simpsons.. Ska snart gå upp å göra frukost :) Blir typ en rostad macka och en skål med yoghurt och färska jordgubbar :)

Sen e det väl dags att damma å dammsuga! Sjukt tråkigt! Men sen har jag ju storstädat hela lägenheten. Bara tagit 3 dagar dock ;) haha.. Blir nog bra :)

Måste hitta nån blomma som jag kan ha i sovrummet som kan blomma men får inte lukta! Ser så sjukt tomt ut i fönstret.
Tips någon?

Nu ska jag gå upp och göra frukost :) puss!

Skapa flashcards